Blogregények, versoldalak és más szépirodalmi blogok és honlapok gyűjteménye

Irodalmi blogok gyűjteménye

Irodalmi blogok gyűjteménye

Egyik ámulatból a másikba esem!

2014. október 30. - Angyali Lecke

Igazából nem is értem, hogy miért csodálkozom. Mindig is sejtettem, hogy az ötlet más fejéből is ki kellett, hogy pattanjon, hiszen olyan kézenfekvő ez a dolog. Sőt valahogy mindig is sejtettem, mint egy rossz sci-fi-ben, hogy nem vagyunk egyedül, mármint a blogregényre gondoltam. De amiket most találtam, az minden képzeletemet felülmúlta.

elviheto_fejlec_4.jpg

Nem hogy létezik, de sok van. És olyanok... és olyan kidolgozottak... "trailert" csinálnak, méghozzá egész jókat, meg képeket a szereplőkről, visszaszámlálást indítanak a következő bejegyzésig. blogszövetséget hoznak létre különböző kategóriákban, "csere-berélnek", azaz az egymás linkjét feltüntetik az oldalukon, fejléceket, textúrákat, háttérképeket, szövegdobozokat, menükódokat cserének. Én meg állok itt, mint egy kis senki.

Az első döbbenet volt, ami nagyot hatott rám. Mintha most találtam volna fel a villanykörtét, és akkor vette volna csak észre, hogy a 21. században mi van körülöttem. Eléggé őskorinak érzem magam ezek között a szinte egytől egyik 20 év körüli lányok között, akik nemcsak a design tekintetében tűnnek profinak, de még a technikai tudásuk is elképeszt. Csak pár évvel vagyok idősebb... héé...

De jobban megvizsgálva nem is olyan nagyon meglepők. Csak újak, és jól néznek ki, de nincs mögöttük nagyobb tartalom, vagy ilyesmi. Rájöttem, hogy színészek képeit használják többnyire, ami felvet némi személyiség és egyéb jogi aggályt. A trailerek is mind, természetesen, összevágott, lopott dolgok. Persze akkor is elképesztő, hogy ez már ilyen szinten van, tényleg nagyon látványos, és elképesztő, hogy mikre képes az emberi elme, és fantázia.

Az viszont még jobban megdöbbentett, hogy nem csak a körítés, a történetek is jónak tűnnek. Persze még feldolgozás alatt vannak, de eddig minimális gagyiságot találtam, és sokkal több humoros, stílusos, és élvezhető darabot. 

Amikor megtaláltam az oldalakat, persze véletlenül, akkor azon gondolkodtam, hogy miért nem láttam én ezeket eddig. Rájöttem, hogy egyszerűen nem használják a blogregény kifejezést, egymás között sok kapcsolódási pont van, mégis elkerülik a "figyelmet", immunisak a keresőkre, és elsőre nem is tűnnek annak, amik.

Az eddigi kutatásaim alapján úgy tűnik a dolog egy fanfiktion nevű dologból nőtte ki magát, aminek ha jól sejtem remek példája az általam már elemzett 1D sexual story, amiben egy népszerű fiúbandával történő "incselkedés" gondolta lett megörökítve. Ezek lehettek anno képekkel, trailerekkel feltöltve. Úgy képzelem ebből lett az a kategória, ami már nem létező szereplőket használ, ez a Nem fanfiktion, azaz a minden más kategória. Ez lehet a saját blogom is.

Rfacebook.jpgengeteg oldalt találtam, ami megpróbálja így vagy úgy összegyűjteni ezeket az oldalakat.Egy szerveződést emelnék ki, ami különösen elnyerte a tetszésemet, egy facebook csoport "Tehetségek nyomában" címkével. És itt látszik nagyjából mire gondoltam a cikk írásakor. Számtalan olyan oldal is van, ami foglalkozik így vagy úgy kritikákkal. Alapjaiban mások, mint az enyém, és sok esetben én nem is vennék át tőlük semmit, viszont egy már bennem érlelődő dolgot megmutatták, hogy ők hogy csinálnak, ami sokat segített nekem, ez pedig a díjazás. Hiszen a legtöbb oldal valóban megérdemli, sőt, bűn hogy nem kap díjakat százszámra. 

A bejegyzés trackback címe:

https://blogregenygyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr56848403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása