Blogregények, versoldalak és más szépirodalmi blogok és honlapok gyűjteménye

Irodalmi blogok gyűjteménye

Irodalmi blogok gyűjteménye

Költészet virágzása

2014. május 08. - Angyali Lecke

versek- link

Még hogy valaki azt állítja, hogy ma nincs elég költőjelölt? Akkor most üljön le, mert ezen az oldalon olyan mennyiségű vers található, amibe beleszédül az ember. 

Lássunk egy mai példát: 

Fényben fürödtem,

még gondolatod átölelt,

öröm volt az élet,

mert Veled telt,

ma már csak távoli bolygó vagyok,

alig látható... messzeség,

a Nap már nem rám ragyog,

melege már régen nem ér,

mégsem tudom feledni,

az idővel elengedni,

magam sem értem... miért?

Cím: Miért

Szerző: Mantra

 

Persze erre azt mondhatnánk, hogy ilyet bárki tud írni, de valóban bárki tud ilyet írni? Ha pedig tud ilyet írni, legyen szíves tegye meg, és töltse fel erre az oldalra, hogy legyen miből szemezgetni. 

Az egyik legkedvesebb vers, ami engem megérintett Dj szerzeménye: Lélekváram

 

"Tér és idő kockázat", vagyis minden csak látszat,

élményszféra és tudat, mindent bennem átkutat...

Amit talált nem tetszett, átrendezett engemet,

megszűrt és jól megkevert, ezzel bizony fejbe vert.

 

Lélekváram felépült, bennem minden megszépült.

Megtaláltam önmagam, örültem annak, mi van.

Kiteljesedett az ÉN, így lett minden az enyém.

Átfontam a világot, ami bennem fellángolt.

 

Számomra szívet melengető érzés, hogy van még olyan, aki hódol Kleio, Eutherpé, és Thaleia, avagy a múzsák előtt. És remélem nem vagyok egyedül azzal a véleménnyel, hogy az internet új kapukat nyit a költészet felé is, hiszen nincs különösebb lektorálás, vagy cenzúra, és bárkihez elérhet a vers üzenete. 

Letisztultság: 5, dinamika 4, figyelemfelkeltés: 4/5, kezelhetőség: 5, funkciók: 5*, képek: 3/4, tartalom 5*, modernség:5*, irodalmi érték: 5*. Összességében 5*-ösre értékelném, és megjegyezném, hogy ez az oldal lehet az, ahonnan a legszebb kincseket kibányászhatja az egyszeri ember. 

Jó lélekemelést! 

A bejegyzés trackback címe:

https://blogregenygyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr416136011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása