Blogregények, versoldalak és más szépirodalmi blogok és honlapok gyűjteménye

Irodalmi blogok gyűjteménye

Irodalmi blogok gyűjteménye

Nem vagyok egyedül a világban, jupppiii :D

2014. június 15. - Angyali Lecke

olvasat- link

Úgy tűnik más is feltette már a kérdéseket, amiket én is boncolgatok. Örülök, hogy ezzel nem vagyok egyedül, mert ez azt jelenti, hogy nem gondoltam olyan rosszul a téziseimet, mi szerint a blogolásban több van, mint gondolnánk, irodalmi tartalmakat osztanak meg rajta az emberek, és mi több ezeket a tartalmakat olvassák is, szóval a jövő, ha lassan is, de elképzelhető, hogy erre vezet. 

Ami különösen tetszett, az a kérdőív, amivel megszólítja az arra látogatókat, hogy mondják el véleményüket. A kérdőíven még lehetne csiszolni, de kezdetnek, tapogatózásnak ez is remek. Lehetne saját véleményt is írni, hogy akinek van erről még a fejében valami, leírhassa. Aztán egy érdekes kérdés, hogy hány évesek blogolnak leginkább és hány évesek olvassák azokat, de csak egyet lehet választani, és olyan nincs, hogy nem tudom. Ide nem tudtam mit írni, de mivel kellett, és csak magamat ismerem, aki ír és olvas is, a saját korosztályomat jelöltem meg. 

Azért én arra buzdítok mindenkit, hogy töltse ki ezt a kérdőívet, hogy minél jobb képet kaphasson a dologról ez a blogoló, aminek az eredményei tényleg érdekesek lehetnek. ITT is megtalálható. 

Még mielőtt elolvasnám az ő véleményét a dolgokról, megnézem a saját szememmel az oldalakat, amiket értékelt, és utána hasonlítom össze az ő véleményével. Talán így még érdekesebb is lesz! :P

A bejegyzés trackback címe:

https://blogregenygyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr846303559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása